شرکت تجارت الکترونیک خاورمیانه بهعنوان یک شرکت تجاری، درزمینهی ارائه خدمات مهندسی مدرن در حوزهی فناوری اطلاعات، ارتباطات، تجارت الکترونیک و سامانههای پرداخت الکترونیکی در سال 1396 تأسیس گردید.
این شرکت زیر مجموعه شرکت هلدینگ سرمایه گذاری تجارت خاورمیانه میباشد. که از بدو تأسیس با ارائه راهکارهای نوین و دانشمحور برای فعالین حوزه پرداخت و مراکز پردازش تراکنشهای مالی، اپراتورهای حوزه ارتباطات، دفاتر خدمات، اصناف، واحدهای فروشگاهی و سایر سرویسدهندگان و ارائه زیرساختهای توسعه خدمات، حضور مؤثر و چشمگیری داشته است.
استفاده از پلتفرمهای متنوع و انعطافپذیر در خدمات ارزشافزوده موجب فراهم شدن تبادل ایمن و سریع برای مشتریان مجموعه خواهد شد. این سرویسها بهگونهای طراحیشدهاند که سرویسگیرنده دیگر نیازی بهواسطه قرار دادن سرویسدهندگان متعدد نداشته و در عین حال بتوانند به بالاترین سطح پاسخ گوئی برسند و بیشترین تعامل را با شرکت داشته باشند.
اهداف بنیادی
- همسویی با نوآوریهای تحولآفرین و پاسخگویی سریع به تغییرات نیاز مشتریان
- توسعه زیرساختهای امن، پایدار و مستحکم (Roboust)
- توسعه شبکه پذیرندگان و مقیاس پذیری پلتفرمها
- ارتقای مداوم تجربه و ارزش پیشنهادی به مشتری
- افزایش آگاهی از برند و سبک زندگی هوشمند
- افزایش سادگی و دسترس پذیری خدمات آنلاین و آفلاین برای کاربران
- افزایش امنیت و محرمانگی اطلاعات منطبق با استانداردهای کلاس جهانی
مأموریت
این شرکت با استفاده از تجارب و تخصص مدیران و متخصصان این حوزه به سرعت فعالیت خود را گسترش داد و با اخذ نمایندگی از شرکت “کارت اعتباری ایران کیش” نسبت به فروش و واگذاری دستگاههای کارتخوان و جذب پذیرندگان پایانه های پرداختی و درگاه های امن پرداخت اینترنتی اقدام نمود. این شرکت با احساس نیار تحول در نرم افزارهای پرداختی و افزایش کارایی و ایمنی پرداختها، با بهرهگیری از دانش و سوابق فنی متخصصان خود، نسبت به طراحی و آماده سازی یک نرم افزار پرداختی جدید اقدام نمود که پیشرفت آن در مراحل پایانی میباشد.
شرکت تجارت الکترونیک خاورمیانه بر آناست تا با بکارگیری خلاقیت و فناوری روز، یک تجربه مالی یکپارچه در تعاملات اینترنتی و پاسخگویی سریع به نیازهای مشتریان ایجاد کند. تجربه چندساله ما در حوزه خدمات مالی ما را بر آن داشت تا سهم عمدهای در پوشش نیازهای خدمات پردازشی بخصوص در پروژههای کارت محور و بسترهای تراکنش مالی و امتیازی با هدف ارتقاء سطح وفاداری مشتریان مخاطبین خود داشته باشیم.